Apartamenty Suntel w Łebie

Regulamin

Prosimy o zapoznanie się z zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.

  1. Doba hotelowa  rozpoczyna się o godz. 16.00 a kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
  2. Zameldowanie gości od godz. 16.00 do godz. 20.00.
  3. Wymeldowanie gości od godz. 8.00 do godz. 10.00.
  4. Obowiązkiem gościa jest regulowanie należności za usługi noclegowe i opłata klimatyczna w dniu zameldowania w obiekcie.
  5. Dokonując rezerwacji pokoju, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr.133 poz.883). Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
  6. Podstawą zameldowania jest okazanie przez wynajmującego dowodu osobistego lub paszportu.
  7. W przypadku skrócenia pobytu obiekt nie zwraca opłaty za doby niewykorzystane. Gość ośrodka nie ma prawa przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił opłatę.
  8. Ośrodek zobowiązany jest bezzwłocznie reagować na zastrzeżenia dotyczące usług, funkcjonowania urządzeń, czystości i porządku na terenie obiektu przez natychmiastowe podjęcie czynności zapewniających usuniecie usterek technicznych i porządkowych.
  9. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia mienia Gości, a w szczególności kosztowności, środków płatniczych, innych przedmiotów mających wartość materialna lub artystyczna. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczenia pokoju.
  10. Teren obiektu Suntel jest monitorowany 24h na dobę przez kamery umieszczone na elewacji i wewnątrz  budynku .Osoby przybywające na terenie obiektu wyrażają zgodę na ich nagrywanie.
  11. Gość powinien zawiadomić recepcję Suntel o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  12. Osoby niezameldowane w ośrodku nie mogą przebywać w pokoju od godz. 22.00.
  13. Cisza nocna w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.
  14. Osoby zakłócające spokój i porządek w ośrodku mogą być usunięte bez prawa do odszkodowania.
  15. Gość ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów z wyposażenia i urządzeń technicznych ośrodka, powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób.
  16. W pokojach  obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i e-papierosów. Niezastosowanie się do przepisu uruchomi czujkę dymu informując o tym obsługę obiektu. Skutkuje nałożeniem kary w wysokości 300PLN.
  17. W pokojach obowiązuje system zarządzania elektrycznością oparty na kartach do pokoi. Zagubienie karty wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 50zł.
  18. Prosimy o dbanie o porządek w pokoju.
  19. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi oraz okien. W SZCZEGÓLNOŚCI OKIEN DACHOWYCH!
  20. Możliwość wynoszenia nieczystości z pokoju każdego dnia.
  21. Zakaz wprowadzania zwierząt na teren obiektu.
  22. Zmiana ręczników regulaminowo przy rezerwacji 7 dni lub dłużej co trzeci dzień.
  23. Zakaz brania ręczników na plażę
  24. Zabrania się wnoszenia rowerów do pokoi i na taras.
  25. Zakaz używania trybu ,,mode,, klimatyzacji na 3 piętrze!                                                                                                                     

 

Życzymy miłego wypoczynku!

 

REGULAMIN POBYTU PSÓW NA TERENIE OBIEKTU

  1. W obiekcie mogę przebywać tylko psy rasy małej, nie sprawiające kłopotów wychowawczych,
  2. Koszt pobytu pupila wynosi 50zł za dobę.
  3. Pobyt psa należy zgłosić podczas składania rezerwacji, w przypadku braku zgłoszenia właściciel obiektu ma prawo odmówić zakwaterowania oraz zwrotu zadatku.
  4. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia, okazując ją na prośbę personelu. Obsługa obiektu ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt chorych lub bez dokumentów.
  5. Pupile powinny być trzymane w pokojach właścicieli.
  6. Nakazuje się wyprowadzanie psów na smyczy pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
  7. Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do pomieszczeniem gastronomicznych oraz strefy spa.
  8. Właściciel zobowiązany jest do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psa na terenie oraz w otoczeniu obiektu. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu.
  9. Uprasza się o nie wpuszczanie psów na łóżka oraz kanapy.
  10. Zwierzę nie powinno być pozostawione samo w pokoju jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych gości.
  11. Wszystkie szkody w mieniu obiektu bądź w mieniu innych gości spowodowane przez zwierzę będą wyceniane przez właściciela obiektu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.
  12. W przypadku gdy pracownicy obiektu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, pracownik obiektu będzie starał się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Jeżeli kontakt będzie niemożliwy, obiekt zastrzega sobie możliwość wejścia pracownika do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z obiektu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.

                                                                                                                                                                              

 

Przejdź do góry strony