Regulamin
Prosimy o zapoznanie się z zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00 a kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
- Zameldowanie gości od godz. 16.00 do godz. 20.00.
- Wymeldowanie gości od godz. 8.00 do godz. 10.00.
- Obowiązkiem gościa jest regulowanie należności za usługi noclegowe i opłata klimatyczna w dniu zameldowania w obiekcie.
- Dokonując rezerwacji pokoju, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr.133 poz.883). Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
- Podstawą zameldowania jest okazanie przez wynajmującego dowodu osobistego lub paszportu.
- W przypadku skrócenia pobytu obiekt nie zwraca opłaty za doby niewykorzystane. Gość ośrodka nie ma prawa przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił opłatę.
- Ośrodek zobowiązany jest bezzwłocznie reagować na zastrzeżenia dotyczące usług, funkcjonowania urządzeń, czystości i porządku na terenie obiektu przez natychmiastowe podjęcie czynności zapewniających usuniecie usterek technicznych i porządkowych.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia mienia Gości, a w szczególności kosztowności, środków płatniczych, innych przedmiotów mających wartość materialna lub artystyczna. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczenia pokoju.
- Teren obiektu Suntel jest monitorowany 24h na dobę przez kamery umieszczone na elewacji i wewnątrz budynku .Osoby przybywające na terenie obiektu wyrażają zgodę na ich nagrywanie.
- Gość powinien zawiadomić recepcję Suntel o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Osoby niezameldowane w ośrodku nie mogą przebywać w pokoju od godz. 22.00.
- Cisza nocna w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.
- Osoby zakłócające spokój i porządek w ośrodku mogą być usunięte bez prawa do odszkodowania.
- Gość ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów z wyposażenia i urządzeń technicznych ośrodka, powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób.
- W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i e-papierosów. Niezastosowanie się do przepisu uruchomi czujkę dymu informując o tym obsługę obiektu. Skutkuje nałożeniem kary w wysokości 300PLN.
- W pokojach obowiązuje system zarządzania elektrycznością oparty na kartach do pokoi. Zagubienie karty wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 50zł.
- Prosimy o dbanie o porządek w pokoju.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi oraz okien. W SZCZEGÓLNOŚCI OKIEN DACHOWYCH!
- Możliwość wynoszenia nieczystości z pokoju każdego dnia.
- Zakaz wprowadzania zwierząt na teren obiektu.
- Zmiana ręczników regulaminowo przy rezerwacji 7 dni lub dłużej co trzeci dzień.
- Zakaz brania ręczników na plażę
- Zabrania się wnoszenia rowerów do pokoi i na taras.
- Zakaz używania trybu ,,mode,, klimatyzacji na 3 piętrze!
Życzymy miłego wypoczynku!
REGULAMIN POBYTU PSÓW NA TERENIE OBIEKTU
- W obiekcie mogę przebywać tylko psy rasy małej, nie sprawiające kłopotów wychowawczych,
- Koszt pobytu pupila wynosi 50zł za dobę.
- Pobyt psa należy zgłosić podczas składania rezerwacji, w przypadku braku zgłoszenia właściciel obiektu ma prawo odmówić zakwaterowania oraz zwrotu zadatku.
- Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia, okazując ją na prośbę personelu. Obsługa obiektu ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt chorych lub bez dokumentów.
- Pupile powinny być trzymane w pokojach właścicieli.
- Nakazuje się wyprowadzanie psów na smyczy pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
- Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do pomieszczeniem gastronomicznych oraz strefy spa.
- Właściciel zobowiązany jest do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psa na terenie oraz w otoczeniu obiektu. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu.
- Uprasza się o nie wpuszczanie psów na łóżka oraz kanapy.
- Zwierzę nie powinno być pozostawione samo w pokoju jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych gości.
- Wszystkie szkody w mieniu obiektu bądź w mieniu innych gości spowodowane przez zwierzę będą wyceniane przez właściciela obiektu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.
- W przypadku gdy pracownicy obiektu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, pracownik obiektu będzie starał się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Jeżeli kontakt będzie niemożliwy, obiekt zastrzega sobie możliwość wejścia pracownika do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z obiektu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.